Коли користувач переходить до іншого хостинг провайдера? Коли у попереднього провайдера або якість сервісу перестала його задовольняти, або пропускна здатність каналів занадто низька, або місця для зберігання даних не вистачає, або тарифи високі чи робота з клієнтом незадовільна, а інколи, коли все це трапляється відразу. Таке теж буває.
Також доволі часто трапляється так, що і провайдер здавалося б нормальний, але по своїм технічним можливостям він перестає відповідати новим потребам компанії, що розвивається. У такому разі теж потрібно шукати більш кращі варіанти.
Мабуть варто відзначити, що сьогодні пошук підходящого хостинг-провайдера — це процес набагато менш клопіткий, ніж якихось п’ять-сім років тому. У той же час, перехід на новий хостинг — це захід, що потребує певних навичок на уважності. Знаючи про це, досвідчені власники сайтів чи/або спеціалісти, які займаються обслуговуванням веб-ресурсів, ніколи не закривають свої еккаунти у «старого» провайдера и завжди тримають копію сайта до завершення всіх операцій по його переносу на новий хостинг. Хоча б тому, що дана процедура повинна бути реалізована якісно, не зважаючи на те, що сама по собі являється досить трудомісткою та багатоетапною (і передбачає зокрема настройку нового еккаунта, передачу всіх даних, створення нових поштовх ящиків, настройку DNS та Email, оновлення налаштувань DNS etc.). Таким чином, для якісного переносу сайту компанії на інший хостинг потрібні не тільки спеціальні знання та досвід, але й час.
Втім, щоб справа мала сенс, важливим є не тільки технічний етап її реалізації, але, і навіть в більшій мірі — виважений підхід до пошуку та вибору провайдера, який зможе успішно вирішувати всі задачі, пов’язані з забезпеченням якісного хостинга сайту компанії в майбутньому. Отже, перш ніж переносити сайт на новий хостинг потрібно:
1. визначити тип операційної системи, котрий буде найкраще відповідати бізнес-потребам компанії, та вибрати оптимальний тарифний план.
2. переконатися у тому, що новий хостинг-провайдер здатний забезпечити перенесення усіх файлів без змін у їх структурі або у потрібному для клієнта вигляді. Також варто окремо перевірити всі права, які доступні для папок та файлів.
3. перевірити, чи надає хостинг-провайдер FTP з підтримкою флеш-сервісу та функції Drag-and-Drop.
4. перевірити, чи передбачений у нового провайдера безкоштовний конструктор сайтів, оскільки такий інструмент може бути корисним у майбутньому.
5. пересвідчитися, що новий провайдер має можливість відновити облікові записи електронної пошти з такими ж адресами та іменами користувачів.
6. для попередження можливих ускладнень перевірити правильність змін налаштувань DNS у нового хостинг-провайдера, для чого скоріш за все знадобиться консультація спеціаліста служби підтримки.
7. оскільки процедура оновлення налаштувань DNS може тривати до 48 годин, не варто закривати еккаунт у «старого» провайдера до повного її завершення, крім того в обов’язковому порядку необхідно простежити, щоб еккаунт за цей час не був закритий компанією-провайдером.
Також нагадаємо, що переносити сайт на новий хостинг слід лише після того, як ви повністю переконалися в надійності нового хостинг-провайдера, та в тому, що його тарифна політики, якість сервісу і технічна база повністю відповідають вашим вимогам і можливостям, тобто, в тому, що новий провайдер має явні переваги перед попереднім.
Більш докладно про переваги сучасного веб-хостингу ви можете дізнатися тут — Україна хостинг. Цим посиланням ми рекомендуємо скористатися перш за все тим нашим читачам, які планують переносити свої сайти на новий веб-хостинг і зайняті вивченням пропозицій компаній-провайдерів. На вказаному сайті в доступній формі викладена зокрема інформація, яка дозволяє зрозуміти, чим саме надійний професійний хостинг відрізняється від так званого «безкоштовного» хостинга сайтів.